תהליך

1

פגישת היכרות והבנת צרכי הלקוח

בשלב זה אנו מגדירים את מטרת השיח ואת צרכי הלקוח

מיפוי המצב הנוכחי

כעת אנו אוספים את הנתונים והמידע הרלוונטי בכדי שנוכל לאחר מכן לנתח ולהבין את המצב הנוכחי

2
3

ניתוח ואפיון הנתונים

בסוף תהליך איסוף הנתונים מחלקת הניתוח שלנו מקבלים את המידע שנאסף ומנתחים אותו בצורה המקצועית ביותר

קביעת המסקנות

לאחר ניתוח הנתונים והמידע אנו מחליטים על המסקנות היוצאות מן הניתוח

4
5

שיוך מנהל לקוח

עכשיו הגיע הרגע בו הלקוח מקבל מנהל תיק אישי אשר מנהל עבורו מעקב אחר הנתונים

דילוג לתוכן