פוליסת נסיעות לחו"ל

אם אתם מתכננים לטייל בחוץ לארץ, כמובן שתצטרכו לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל. הסיבה היא שאתם יכולים להיתקל במצבים שבהם לא תרצו להתמודד איתם בלי תמיכה כלכלית. במאמר הבא, נסביר אילו סוגי כיסויים אפשר למצוא בפוליסת נסיעות לחו"ל.

מהי פוליסת נסיעות לחו"ל?

פוליסת נסיעות לחו"ל היא תעודת ביטוח שמספקת לכם הגנה מקיפה כאשר אתם מטיילים מחוץ למדינה. היא מכסה מגוון סיכונים ואירועים לא צפויים, כולל פציעות או מחלות שמתרחשות במהלך הנסיעה, החלפת טיסות או ביטולים, אובדן או גניבת מזוודות ועוד. הביטוח יכול לספק לכם שקט נפשי, כך שתוכלו להנות מהנסיעה ללא חששות.

סוגים נפוצים של ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל מגיע במגוון סוגים, כל אחד מותאם לצרכים הייחודיים של נוסעים שונים. ישנן פוליסות לנסיעות יחידות, לנסיעות מרובות, לנסיעות ארוכות טווח ואף פוליסות שמכסות מצבים מיוחדים כמו נסיעות ספורט או נסיעות ברמת סיכון גבוהה.

הפוליסה הסטנדרטית

היא מיועדת למטיילים מכל הגילאים, החל מגילאי הילדים ועד לגיל 75 (אף שחלק מהחברות מאפשרות גם למעלה מזאת). הכיסוי שהיא מספקת כולל מקרים בהם המטייל נדרש לשלם מכיסו על הוצאות רפואיות, פינוי או אשפוז בבית חולים. הפוליסה מסייעת להקל על ההוצאות האלו, ובנוסף, יכולה לספק הרחבות לכיסוי במקרה של רכישת כבודה (בגלל אירוע ביטוחי או עיכוב בהגעת המזוודה) והגנה לטיפולים דחופים ועוד.

פוליסת נסיעות לחול

ביטוח נסיעות לחו"ל לפעילויות ספורט מתקדמות

מיועד למטיילים בריאים שרוצים לשלב בטיול שלהם פעילויות ספורט או אתגריות, כמו סקי שלג, סקי מים, קפיצות בנג'י, צניחה חופשית, גלישת גלים גדולים, רפטינג ועוד. נוסף לכיסוי הבסיסי, הפוליסה מכסה גם סיוע משמעותי בחילוץ, חיפוש, ופינוי רפואי (לבית חולים הקרוב ואף הוצאות הטסה רפואית לארץ), והוצאות רפואיות נוספות לאחר הנחיתה בארץ.

במקרים בהם אינו אפשרי להטיס את המטייל לארץ, או שהטיפול הרפואי המיטבי נעשה בחו"ל, הפוליסה מכסה גם את ההוצאות של הבאת בן משפחה קרוב למקום האירוע – כולל הוצאות טיסה ואירוח שלו לאורך כל תקופת הליווי שבה הוא זקוק לסיוע.

ביטוח נסיעות לחו"ל למנהלים ואנשי עסקים

מדובר בפוליסה מותאמת אישית שנרכשת בהתחייבות שנתית, המאפשרת לאנשי העסקים לטייל ולעבוד בחו"ל בהתאם לצורך, עם מגבלה של עד 60 ימים לכל נסיעה. הפוליסה מציעה הגנה רחבה הכוללת אפשרויות להרחבה כגון אובדן רכוש מעבר לכיסוי הבסיסי – כמו מחשב נייד או טלפון נייד, ביטוח על אובדן היכולת לעבוד בחו"ל, כיסוי במקרה של מות, כיסוי לנכות כתוצאה מתאונה ועוד.

ביטוח נסיעות לחו"ל לתרמילאים

הפוליסה כוללת כיסויים מגוונים מעבר לכיסוי הבסיסי, ובכך ניכרת במיוחד החשיבות של חילוץ והצלה, במיוחד על ידי צוותי ייעודי שיכול להתמודד עם אירועים חריגים. הכיסוי מרחיב את ההגנה להוצאות אשפוז בבית חולים, פינוי אווירי לבית חולים הקרוב בחו"ל, חילוץ ממקומות בעלי סיכון, הטסה רפואית לארץ, וכן כיסוי לתרופות מיוחדות בחו"ל, כולל טיפול ממושך בארץ לאחר מקרה ביטוח.

קיימת הגבלה של גילאים ללקוחות הפוליסה, והגבלה של מקסימום שנתיים לנסיעה.

פוליסת נסיעות לחו"ל לנשים בהריון

ביטוח נסיעות לנשים בהריון בחו"ל מספק הגנה מקיפה ומתוכננת במיוחד לצרכים הייחודיים של נשים ההרות במהלך השהות בחו"ל. הריון סטנדרטי מלווה בסיכון רפואי נוסף, ולכן חשוב לדאוג שיהיה כיסוי מתאים שיכסה את הצרכים הרפואיים המיוחדים בתקופה זו.

כיסויים שיכולים להיכלל בפוליסה

הנה מספר כיסויים שניתן למצוא בפוליסת נסיעות לחו"ל, יש לציין שחלקם לא כיסויים סטנדרטים אלא הרחבות של הביטוח.

  1. ביטוח מזוודה: כיסוי למטען האישי.
  2. הוצאות רפואיות: כיסוי לאשפוז והוצאות רפואיות שלא במהלך אשפוז.
  3. פינוי לבית חולים: באמצעות רכב או מסוק/מטוס.
  4. טיפול שיניים: במקרה של אירוע תאונתי.
  5. מוות והעברת גוף: כיסוי להוצאות הקשורות למוות המבוטח.
  6. אובדן איברים: במקרה של תאונה.
  7. ביטול נסיעה: כולל החזר כרטיס הטיסה.
  8. הוצאות מיוחדות למלווה: כרטיס טיסה, מלון, ועלות שהות.
  9. רעידת אדמה ונזקי טבע.
  10. מקרי חירום/סיוע בחו"ל. 

כדאי לבדוק את תנאי הפוליסה לפני היציאה מהארץ ולוודא שכל הכיסויים שחשובים לך מתאימים לדרישותיך ולצרכים שלך.

/ 5.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
איך לשפר את ההכנסה בפרישה

רבים מאיתנו מתמודדים עם התנאים המשתנים של גמלאות מוקדמת, מאחר

קרא עוד »
ביטוח טיסה לנשים בהריון

ביטוח טיסה לנשים בהריון הוא חלק בלתי נפרד מהתכנון המדויק

קרא עוד »
ביטוח חיים למשכנתא

מה זה ביטוח חיים למשכנתא? זו השאלה שהרבה אנשים שואלים

קרא עוד »
דילוג לתוכן